Годинник HUBLOT (Хублот)
Годинник Hublot (Убло) – бренд, який перевернув уявлення про класичних, розкішних годинах і кинув виклик традиційному оформленню хронографів. Карло Крокко в кінці 80-х представив перший в світі золотий хронометр з ремінцем з каучуку. Таке нетипове поєднання матеріалів викликало інтерес до марки.
Глянувши на годинник марки Hublot, навряд чи у когось вистачить сміливості сказати, що це просто годинник. Ні, це – емоції, настрій, почуття... Поява цих годин свого часу звела з розуму весь світ і це не дивно: Карло Крокко, батько-засновник компанії, був дуже грамотної тактики: для своїх годин він вибрав модний, спортивний і елегантний дизайн, який на той час був дивиною для громадськості.
Вперше годинник під назвою Hublot були випущені в 1980 році: це були екземпляри в золотому корпусі і з ремінцем з натурального чорного каучуку. Сьогодні ця модель вважається родоначальником знаменитого стилю, який перевернув з ніг на голову всі рівні виробництва годинників. Чудові годинник, виконані в мінімалістичному стилі, що мають форму ілюмінатора і поєднують в собі матові і поліровані металеві деталі, і чорний ремінець стали символом усього часового виробництва компанії Hublot.
Відразу після інноваційного відкриття Карлом Крокком властивостей каучуку, у середині 1990-х років його почали використовувати для виготовлення ремінців багато інші часові компанії. Саме цей природний матеріал став «родзинкою» знаменитого бренду. Як заявляє керівництво, каучук - це не віяння моди, каучук – це втілення філософії бренду, життєвого стилю і іміджу компанії з самого моменту її існування. Сьогодні торгова марка Hublot одна з небагатьох, яка зберегла свою незалежність і повну творчу свободу, завдяки чому керівництво бренду змогло зберегти свою унікальність, постійно розширювати асортимент, випускаючи щорічно нові неповторні колекції, випуск деяких з них строго лімітований.
У 2004 році Карл Крокк передав кермо влади своєму соратнику Жан-Клоду Биверу, який залишив помітний слід в історії швейцарського годинникового мистецтва. Під його чуйним керівництвом годинник Хублот знайшли друге дихання. Жан-Клод Бівер практикував політику «злиття» - поєднання, здавалося б, несумісних матеріалів: золото і кераміка, рожеве золото і тантал, магній та титан. До того ж, це означало злиття класичного і сучасного швейцарського годинникового мистецтва XXI століття.
Широке поширення годин торгової марки Hublot обумовлено також грамотною маркетинговою стратегією і широкої дистриб'юторської мережею. Головною філософією компанії є «концентрація на різноманітності». Іншими словами, потрібно зосередитися на тих територіях, де можуть бути потенційні клієнти. Саме тому купити годинник у Києві від відомого швейцарського бренду не складе ніякої праці. Серед корпоративних клієнтів значаться такі компанії, як Яхт-Клуб Монако, який очолює Принц Альберт II, клуб Real Club Nautico de Palma і його регата «Hublot PalmaVela». Крім цього, бренд Hublot у всьому світі асоціюється з поло, гольфом, водними лижами, тенісом, автоперегонами завдяки змагань і представникам, які підтримують дану торгову марку. Незаперечне лідерство і принципово новий підхід фірми є відображенням її досягнень нових рекордів, перемог і успіхів.